Sammensæt din egen rejse; Oplev det bedste af Nordspanien i dit tempo
Hvorfor med Spain is More?
- 100% tilfredshed
- Uovertruffen pris og kvalitet
- Design din egen Camino
- Assistance24/7
- Kontor i León, på Caminoen
Oplev Nordspaniens mest ukendte regioner med sine imponerende kulturelle-, naturmæssige- og gastronomiske skatte, der supplerer de allerede berømte turistattraktioner.
Ingen kender Nordspanien som os!!!
Vores filosofi er, at du rejser som en lokal og kommer til steder, hvor guidebøgerne ikke viser dig hen
Læs mere
Hvad siger vores kunder?
-
3 damer på Caminoen
Inger-LiseHej til Spain is more. Jeg vil blot lige tilbage melde fra vores rejse. Vi var 3 damer afsted, vores rejse bestilt af Vibeke Johansen. Vi var meget tilfredse, alt var så fint planlagt, tak for det. Hilsen Inger-Lise
-
Camino Primitivo (Oviedo - Santiago)
Inge Marie og John MørchTAK :) Vi er utroligt glad for vores rejseoplevelse, og vi blev virkelig overrasket gang på gang. Alt i alt var det en helt fantastisk oplevelse, og det var den bedste bryllupsrejse, vi kunne have drømt om. Vi nød utallige skønne øjeblikke, vandreture og blev forkælet med de mest betagende uds... Læs mereigter samt dejlige hoteller. Måske er det værd at genoverveje hotellet i Cadavo, men måske det er hvad der er muligt i Cadavo (og dette er absolut ikke en klage). Kort sagt er vi ovenud mere end tilfredse, vi fik meget mere end vi havde forventet. Overnatningerne var simpelthen vidunderlige, og hvem havde forestillet sig, at vi ville overnatte på en middelalderborg, et palads, en herregård (PAZO) eller endda det skønne Albergue midt i naturen? Så for at opsummere kort har vi kun at sige “Tak, tak, tak!” De bedste hilsner Inge Marie og John Mørch
-
Caminoen fra Sarria til Santiago
Sofia Tsironi & Torben PetersenKære Rasmus, Vi er nu kommet vel hjem efter en fantastisk vandring på Caminoen, og selv om det "kun" var 118 km har det været en rigtig god tur. Alt har fungeret så fint, lige fra chaufføren i lufthavnen i Santiago, som kørte os til Sarria og til transport af vores kufferter, som stod på v... Læs mereærelset når vi ankom til vores hoteller. Hotellerne har været fine, det var især en dejlig oplevelse at ankomme til hotellet i Portomarin og få et værelse med balkon og udsigt over floden, det var balsam for sjælen, og en rigtig god start på vores tur efter de første 20 km. Sødt og smilende personale, som var med til at gøre det til en god oplevelse. Også Hotellet i Palas De Rei og i A Rua/O Pino var nogle rigtig gode steder, og med sødt og smilende personale. Hotellet i Santiago lå rigtig godt, og var også en god oplevelse, og også her var personalet sødt, smilende og hjælpsomt. Santiago de Compostela vil vi helt sikkert vende tilbage til, en fantastisk by! Det var dejligt, at ruten næsten var lige uden for døren, så vi bare kunne begive os på vej om morgenen, det har været forbavsende let at gå Caminoen, da vi jo bare skulle følge pilene, fantastisk at det gik så nemt. Det har været en god tur, med smuk natur og ro til at reflektere over dette og hint, og det har været en stor oplevelse, som vi vil leve længe på. Vi har begge mod på mere, har fået Caminoen i vores hjerter og kunne godt tænke os en lidt længere strækning en anden gang, dog stadig med hotelbookning og transport af kufferter. Vi vender tilbage til Caminoen og til Nordspanien, det har været en fantastisk tur og vi takker dig/jer for et godt arrangement. Mange kærlige hilsener Sofia Tsironi & Torben Petersen
-
Camino Portugues + Porto
Jørgen og Vibeke JensenKære Virginia og Rasmus, Spain is More, Det blev til mange fantastiske oplevelser på vores vandretur på Caminoen i såvel Portugal og Nordspanien. Derfor mange tak for en meget vel tilrettelagt tur. Også tak for lidt ekstra hjælp i forbindelse med ombookning af flyrejsen. Vi vil dog gerne ... Læs merefremhæve Parador hotellerne i Tui og Pontevedera, som ekstra gode, men også hotellerne i Caldas de Reis og Padron samt hotellerne i Porto og Santiago var meget fine. De lidt ældre hoteller gav, måske på grund af megen regn og vores fugtige tøj og sko, et noget fugtigt indeklima, med også disse hoteller fungerede fint. Vores bagage blev hver eneste gang transporteret fra sted til sted, og bagagen var altid fremme inden vi nåede frem. Den udarbejde guide fungerede godt. Ruten er godt afmærket, og der er, som I nævner ikke behov for at bruge kort. Vi har dog nogle enkelte kommentarer til guiden. Det er ikke altid muligt at finde åbne cafeer. Det er derfor altid en god ide, at medbringe en madpakke gerne med lidt frisk frugt. Det er vores erfaring, at hotellerne gerne hjælper hermed mod en yderst rimelig ekstra betaling. Vi havder et par fine dage i Porto. Den by er bestemt værd at ofre tid på. Vores tur sluttede med et par ekstra dage i Santiago de Compostalla. En af dagene brugte vi, som I ved, til en heldags udflugt til Costa de la Muerte. Den tur var fantastisk, ikke mindst besøget i Muxia med den utrolige udsigt. Vi var rigtig glade for vores meget behagelige taxi-driver. Det var også fint med en ekstra dag i Santiago. Det gav tid til et længere besøg i Catedralen og deltagelse i Pilgrimsmessen efter at have hvilet ud ovenpå selve vandreturen. Vi kan derfor varmt anbefale, at en rejse udvides med et par ekstra dage til en udflugt og et besøg i byen. Vi håber, at det fremgår af ovenstående, at vi har haft en dejlig tur, og at vi har være tilfredse med programmet. Derfor igen mange tak for en godt tilrettelagt tur, med mange fine oplevelser. Mange venlige hilsner fra Jørgen og Vibeke Jensen
Vores blog
Guide til San Sebastián
10 oplevelser og seværdigheder du ikke må gå glip af.
Din personlige rejseguide til Nordspanien
Sådan fungerer Spain is More’s digitale og trykte guidemateriale
Overvejer du at vandre eller cykle Caminoen?
Camino Lebaniego, Camino San Salvador, Camino dos Faros, Camino De Santiago con niños
