Sammensæt din egen rejse; Oplev det bedste af Nordspanien i dit tempo
Hvorfor med Spain is More?
- 100% tilfredshed
- Uovertruffen pris og kvalitet
- Design din egen Camino
- Assistance24/7
- Kontor i León, på Caminoen
Oplev Nordspaniens mest ukendte regioner med sine imponerende kulturelle-, naturmæssige- og gastronomiske skatte, der supplerer de allerede berømte turistattraktioner.
Ingen kender Nordspanien som os!!!
Vores filosofi er, at du rejser som en lokal og kommer til steder, hvor guidebøgerne ikke viser dig hen
Læs mere
Hvad siger vores kunder?
-
Camino de Santiago Francés
Marie-LouiseKære Spain is More. Vi har haft en dejlig Camino-vandring, og kom tilbage til Danmark i går. Jeg vil gerne benytte lejligheden til at komplimentere jer for en meget veltilrettelagt tur og ikke mindst valg af gode hoteller. Vi synes, vi har fået meget for pengene og var overraskede over så god ... Læs merestandarden var på de fleste hoteller - og ikke mindst den centrale beliggenhed i de større byer (Leon, Astorga, Santiago og Madrid) har vi sat stor pris på. Eneste forslag til forbedring var stedet i Triacastela, hvortil vi kom en regnfuld og kold dag, og hvor vi blev mødt af et fugtigt og uopvarmet værelse (som ikke kunne varmes op) og ikke særlig venligt personale. Men det var kun en parentes i perlerækken af gode hoteller. Vi har også været meget glade for den grønne bog - Spain is More - og anbefalingerne heri. Vi er enige i mange af anbefalingerne - og vil tilføje en: Der er skønt at sidde på top-dækket af City-tours´ turistbusser i Madrid, hvile fødderne og lade sig fragte rundt på sight seeing oven på de mange dages vandring :-) Der er to ruter - den blå, som kører en rundtur i det gamle Madrid, og den grønne, som bringer en ud i de mere moderne områder af byen. Billetten til 21 Euro gælder begge ruter og kan benyttes hele dagen, man kan stå af og på undervejs, og man får set rigtig meget af byen på den måde. Hilsen Marie-Louise Arnfast
-
Cykeltur, Baskerlandet og Picos de Europa
Christian og CoHej Rasmus, Vi har haft en helt fantastisk tur – vejret var jo ikke helt med os, men de lidt kølige temperaturer var jo ret velegnet til cykling. Vi var særdeles tilfredse med hotellerne, hvor specielt tre var helt i topklasse – ikke mindst gastronomisk. Middagen på Akelare var selvfølgel... Læs mereig også et højdepunkt. Vi var meget glade for jeres service, hvad din seneste mail jo også bare bekræfter. Vi vil helt klart anbefale jer til venner og familie. Det har været en dejlig tur I lavede til os. Vi havde jo selv bedt om en cykeltur, men vi var nok lidt optimistiske med hensyn til at cykle op ad bakkerne. Vi kom i hvert fald hurtigt ind i en rytme, hvor vi trak op ad bakkerne. God sommer til jer. Bedste hilsner Christian og Co
-
Caminoen på cykel
Sonja og TheisTil Sofia og Rasmus, Spain is more. Tak for en super cykelferie på Caminoen fra Pamplona til Santiago. 728 km på 13 cykeldage og 17 dage i alt med 2 nætter i Pamplona, 2 i Leon og 2 nætter i Santiago med bustur til Finisterre og den smukke kyst. Gode hoteller med super beliggenhed. Cyklerne vi... Læs mere lejede gennem jer blev vores bedste venner. Og bagage fragt fra hotel til hotel er bare super. Hoteller vaskede ovenikøbet vores støvede cykeltøj meget billigt. Alt klappede. Ingen problemer overhovedet med service. Nu er det kun benene der er trætte.. Selv vejret har været fantastisk i august. Ikke for varmt og dejligt tørt og nul blæst. Tak for den bedste planlægning af distancerne også. De passede til vores ønske om både motion og tid til at se kultur og slappe af undervejs. Vi kommer helt sikkert tilbage og vil prøve en ny rute næste gang. Hilsen og tak! Sonja og Theis
-
Kør-selv ferie i Nordspanien
Søren MarcussenHej Spain is More! Vi er kommet godt hjem efter endnu en mindre ferie I DK. Vi havde fantastiske 2 uger i Nordspanien: Først ved kysten og strandene er helt utrolige – Vi var heldige med vejret og vil især fremhæve den lille lokale strand som er en perle. Kulinarisk havde vi det godt med de ... Læs mererestauranter som i også nævner, hvor man kan side med perfekt udsigt på terrassen. I Picos havde vi lidt mere blandet vejr – men fik 2 gode udflugter med høj flot himmel: Et rigtig flot område hvor vi også var rigtig glade for vores lejlighed. I baskerlandet havde vi jo også en super feriebolig med en fantastisk værtinde! Vi nød dette meget (undrede os lidt over at man ikke brugte nøgler – men vi havde ingen problemer). Der er mange små byer man kan besøge i området. Og så må man fremhæve San Sebastian – I må sørge for at alle Jeres gæster kommer dertil!! Eneste lidt negative kommentar omkring baskerlandet er sådan set baskerne. De virkede langt mindre imødekommende end vi havde oplevet de øvrige steder – næsten som om at deres politiske kamp for selvstændighed gør dem mistænkelige/reserverede overfor alle andre? Ikke fordi vi direkte havde problemer men bare en fornemmelse/observation fra vores side. Vi kommer igen en anden god gang – med fokus på at komme endnu længere vestpå - til Galicien. Tak for Jeres fine guide og gode service. Mvh - Søren
Vores blog
Guide til San Sebastián
10 oplevelser og seværdigheder du ikke må gå glip af.
Din personlige rejseguide til Nordspanien
Sådan fungerer Spain is More’s digitale og trykte guidemateriale
Overvejer du at vandre eller cykle Caminoen?
Camino Lebaniego, Camino San Salvador, Camino dos Faros, Camino De Santiago con niños
