Sammensæt din egen rejse; Oplev det bedste af Nordspanien i dit tempo
Hvorfor med Spain is More?
- 100% tilfredshed
- Uovertruffen pris og kvalitet
- Design din egen Camino
- Assistance24/7
- Kontor i León, på Caminoen
Oplev Nordspaniens mest ukendte regioner med sine imponerende kulturelle-, naturmæssige- og gastronomiske skatte, der supplerer de allerede berømte turistattraktioner.
Ingen kender Nordspanien som os!!!
Vores filosofi er, at du rejser som en lokal og kommer til steder, hvor guidebøgerne ikke viser dig hen
Læs mere
Hvad siger vores kunder?
-
Camino de Santiago
Rita og Jørgen fra BandholmKære Rasmus Vi takker for en meget veltilrettelagt Caminotur fra Leon til Santiago de Compostella. Alle overnatningssteder var helt i top, kufferterne var fremme når vi kom. Vores tur til Finisterre var helt perfekt Jose var en rigtig god guide. En meget venlig og behagelig person vi fik ogs... Læs mereå ham til at køre os til lufthavnen da vi skulle hjem. Vi vil anbefale jer til andre der skal på Caminoen Mange hilsner fra Rita og Jørgen fra Bandholm
-
Kør-selv ferie i Nordspanien
AnneKære Rasmus, En lille tilbagemelding efter vores dejlige tur til Nordspanien. Alt i alt har det været en kæmpeoplevelse. Vi har nogle helt overordnede betragtninger: Et skønt klima (vi havde ikke forestillet os at der kunne være sådan i Spanien, troede som de fleste andre vel at der bare v... Læs merear varmt, varmt, varmt.) (oplevede dog såvel nogle og tredive grader i San Sebastian (hvor vi jo heldigvis havde de skønne strande - som køligt vejr (hvilket specielt vores teenagere var noget utilfredse med). Morgenmaden var overalt supergod (især sammenlignet med den ofte ringe morgenmad man får i Italien). Jeg erindrer ikke at vi var et sted, hvor der ikke var friskpresset juice f.eks. Men altså generelt langt over det forventede (og her var teenagerne begejstrede). Pedraza har jeg allerede givet tilbagemelding på. Et lille fortryllende sted, velegnet til en enkelt overnatning. Bilbao er bare en dejlig by. Hotel Melia var godt, men upersonligt og efter min mening lidt kedeligt (men altså igen med supergod morgenmad). Der var en såkaldt pool, men den var ikke stor og vel nærmere en jacuzzi uden mekanik. (4 x 6 m, og ofte overfyldt). Personligt havde vi nok foretrukket dit foreslåede hotel. San Sebastian. Et fantastisk sted. Vi havde som skrevet rigtig godt vejr, der absolut indbød til strand. Vi prøvede dem begge og foretrak surferstranden, når bølgerne ikke var FOR høje. Lejligheden lå perfekt. Var god og nøgleafhentningen uproblematisk. Valle. Et helt specielt sted. Vi var (næsten) de eneste på hotellet - lidt bekymrende for det er vel tæt på sæson. Meget spændende og anderledes. Vejret var desværre ikke så godt og så er der ikke meget at lave på stedet (Der lå dog en ganske lille og hyggelig bar i byen, ligesom Santander fik et besøg). Picos vakte først nogen beklagelser fra teenagerne. Endte dog med at blive en af de største oplevelser syntes de. Vandretur, tennisspil og en rigtig god pool. Morgenmaden her var nok den allerbedste. Segovia er bestemt en smuk og flot by, men meget turistet i forhold til vores andre steder (eller ihvertilfælde på en anden måde).( Lucca, men på spansk.) Vi vender helt sikkert tilbage til “Den grønne kyst” - og mangler jo et stykke ud vestpå endnu. Det grønne landskab (hvilket naturligvis hænger samme med ovenstående.) De helt utroligt smukke strande, med rent sand. Dem vi oplevede uden sten og tang (sammenlignet med Italien - ukommercialiserede strande (dvs. man kan slippe for afspærringer for hvor man må være - er ikke tvunget til at købe liggestole i dyre domme, og (ihvertilfælde ved ebbe) - god plads til alle! Mange hilsner Anne
-
Camino de Santiago Francés
Hendrik & MariHej Rasmus, Vi fik en fantastik tur, som har virkelig inspireret os til at tænke anderledes nå vi skal på ferie - det bliver ikke en strand, som du kan gætte. På.g.af turbulens med flyet, var vi nød til at lende i Sadiago, og derfor var vi ikke på plads før kl 0230 i Saria. Men turen til "... Læs mereVerdens Ende" og "Dødens kyst" var en god afslutning af turen. Hotellerne var i top. Alt i alt en særdeles vel organiseret tur og god service fra Jer. Hendrik & Mari
-
Camino del Norte - Santander - Gijón
Helle og ThrineHej Rasmus. Tak for en dejlig ferie. Vi er generelt RIGTIG tilfredse med turen.. Vi vil gerne fremhæve rejsen frem og tilbage til Spanien. Flyene var gode, bussen i Spanien var formidabel. (Det blev lige lidt nervepirrende på hjemvejen, da vores fly var forsinket til Frankfurt, hvor der var me... Læs mereget kort ventetid til det næste fly, men selvfølgelig gik det).
Vores blog
Guide til San Sebastián
10 oplevelser og seværdigheder du ikke må gå glip af.
Din personlige rejseguide til Nordspanien
Sådan fungerer Spain is More’s digitale og trykte guidemateriale
Overvejer du at vandre eller cykle Caminoen?
Camino Lebaniego, Camino San Salvador, Camino dos Faros, Camino De Santiago con niños
