Sammensæt din egen rejse; Oplev det bedste af Nordspanien i dit tempo
Hvorfor med Spain is More?
- 100% tilfredshed
- Uovertruffen pris og kvalitet
- Design din egen Camino
- Assistance24/7
- Kontor i León, på Caminoen
Oplev Nordspaniens mest ukendte regioner med sine imponerende kulturelle-, naturmæssige- og gastronomiske skatte, der supplerer de allerede berømte turistattraktioner.
Ingen kender Nordspanien som os!!!
Vores filosofi er, at du rejser som en lokal og kommer til steder, hvor guidebøgerne ikke viser dig hen
Læs mere
Hvad siger vores kunder?
-
Camino Portugues + Porto
Jørgen og Vibeke JensenKære Virginia og Rasmus, Spain is More, Det blev til mange fantastiske oplevelser på vores vandretur på Caminoen i såvel Portugal og Nordspanien. Derfor mange tak for en meget vel tilrettelagt tur. Også tak for lidt ekstra hjælp i forbindelse med ombookning af flyrejsen. Vi vil dog gerne ... Læs merefremhæve Parador hotellerne i Tui og Pontevedera, som ekstra gode, men også hotellerne i Caldas de Reis og Padron samt hotellerne i Porto og Santiago var meget fine. De lidt ældre hoteller gav, måske på grund af megen regn og vores fugtige tøj og sko, et noget fugtigt indeklima, med også disse hoteller fungerede fint. Vores bagage blev hver eneste gang transporteret fra sted til sted, og bagagen var altid fremme inden vi nåede frem. Den udarbejde guide fungerede godt. Ruten er godt afmærket, og der er, som I nævner ikke behov for at bruge kort. Vi har dog nogle enkelte kommentarer til guiden. Det er ikke altid muligt at finde åbne cafeer. Det er derfor altid en god ide, at medbringe en madpakke gerne med lidt frisk frugt. Det er vores erfaring, at hotellerne gerne hjælper hermed mod en yderst rimelig ekstra betaling. Vi havder et par fine dage i Porto. Den by er bestemt værd at ofre tid på. Vores tur sluttede med et par ekstra dage i Santiago de Compostalla. En af dagene brugte vi, som I ved, til en heldags udflugt til Costa de la Muerte. Den tur var fantastisk, ikke mindst besøget i Muxia med den utrolige udsigt. Vi var rigtig glade for vores meget behagelige taxi-driver. Det var også fint med en ekstra dag i Santiago. Det gav tid til et længere besøg i Catedralen og deltagelse i Pilgrimsmessen efter at have hvilet ud ovenpå selve vandreturen. Vi kan derfor varmt anbefale, at en rejse udvides med et par ekstra dage til en udflugt og et besøg i byen. Vi håber, at det fremgår af ovenstående, at vi har haft en dejlig tur, og at vi har være tilfredse med programmet. Derfor igen mange tak for en godt tilrettelagt tur, med mange fine oplevelser. Mange venlige hilsner fra Jørgen og Vibeke Jensen
-
Camino de Santiago Francés
Carsten KjellerupHej Spain is More, Som beskrevet i min mail fandt vi generelt turen meget tilfredsstillende. Vi fortrød ikke på noget tidspunkt, at vi valgte hoteller. Vi kontakter dig, hvis vi senere skulle beslutte at tage en strækning til. Med venlig hilsen Carsten Kjellerup
-
Caminoen
Gunn-BrittJeg havde en fantastisk tur og det var en kæmpe oplevelse. Er ved at planlægge næste Camino til efteråret, denne gang med min mand og det bliver nok den engelske, som er en kort tur og også for at se om det er noget for ham. Det var ærgeligt, at jeg ikke kunne møde jer i Leon, jeg var ellers... Læs mere ved jeres kontor, men det var søndag og i havde lukket. Men ros til jer, for en god og vel planlagt tur, det fungerede bare så fint. Så jeg vender helt sikkert tilbage til jer. Med venlig hilsen Gunn-Britt
-
Camino de Santiago
Annette NaglyDet har været en skøn tur i et dejligt solskins vejr. Kun 1/2 dag med lidt regn, så jeg har været heldig. Den tur I havde arrangeret iflg. aftale med mig var super. Overnatningerne var varieret men helt i tråd med hvad jeg havde brug for. Kunne godt lide at starten og slutningen var luksus. A... Læs meret I havde valgt et hotel lige ved Katedralen var så smukt, da jeg kom om natten og trak gardinerne fra vinduerne og så det smukke syn af Katedralen. En god start. Andre overnatninger hvor der var sjæl, det lå smukt og det var hyggeligt. Gode beskrivelser, ideer til hvad der var muligt at se og at spise. Set tilbage var nogle af strækningerne lidt for lange for mig, nåede ikke at komme tidligt nok til at se byerne mere i detaljer. Jeg kunne sagtens gå strækningerne, men der er jo forskel på at gå i DK og i Spaniens skønne områder, hvor I har de smukke bjerge. Tak for denne gang. Masser af solskins hilsener Annette Nagly
Vores blog
Guide til San Sebastián
10 oplevelser og seværdigheder du ikke må gå glip af.
Din personlige rejseguide til Nordspanien
Sådan fungerer Spain is More’s digitale og trykte guidemateriale
Overvejer du at vandre eller cykle Caminoen?
Camino Lebaniego, Camino San Salvador, Camino dos Faros, Camino De Santiago con niños
