Sammensæt din egen rejse; Oplev det bedste af Nordspanien i dit tempo
Hvorfor med Spain is More?
- 100% tilfredshed
- Uovertruffen pris og kvalitet
- Design din egen Camino
- Assistance24/7
- Kontor i León, på Caminoen
Oplev Nordspaniens mest ukendte regioner med sine imponerende kulturelle-, naturmæssige- og gastronomiske skatte, der supplerer de allerede berømte turistattraktioner.
Ingen kender Nordspanien som os!!!
Vores filosofi er, at du rejser som en lokal og kommer til steder, hvor guidebøgerne ikke viser dig hen
Læs mere
Hvad siger vores kunder?
-
Kør-selv ferie i Nordspanien
Marianne og Klaus NielsenHej Spain is More, Vi har haft en rigtig god tur til Nordspanien. Det lille hæfte som I sendte til os med kortmateriale, beskrivelser af område m.m var super anvendeligt , hold fast i det, det gør jer virkelig til en suveræn rejsearrangør. Vores hotel i Bilbao v den gamle bydel, slentretur i... Læs mere de gamle gader og langs floden til Gugenheimmuseet og besøg på museet var spændende, fantastisk museum. Vi syntes specielt at selve arkitektturen og de stationære kæmpe jernskulpturer, hvor man kunne gå inde mellem jernpladerne var facinerende. Bjergområdet var også spændende. Absolut bedst at at tage svævebanen de 800 m op ved åbningstid om morgenen, før køen bliver lang. Vi havde kikkerten om halsen og fik god brug for den, der sås mange ørne. Et forslag til jeres materiale er evt at inkludere et billede af mest almindelig ørn her, set nedefra, flyvende. Vi erfarede når vi fortalte hvilket hotel vi boede på, at få meget positive kommentarer til Specielt deres mad. Det kan vi kun være enige i. Rigtig godt hotel i det hele taget. Spændende at se variationen i landskab mellem klippekyst, sandstrande, høje bjerge og Vinområder. Foldebjerge og gammel vulkansk aktivitet. De store tidevandsforskelle er sjove at følge, at gå ud til vandkanten og følge tidevandet når vandet begynder at skylle ind over sandet igen. Særligt i en dyb bugt hhv flodudmunding vest for byen hvor vi boede. Vi faldt tilfældig ind i afslutningen på en vin og musik festival i en lille by. St. Sebastan er en rigtig dejlig by, også når det regner og blæser. Så gør tyk varm chokolade godt. Gernika var også interessant med sin historie. Vi ville gerne se egetræet. Umiddelbar efter at vi kom hjem var der en artikel i avisen Politikkens rejsetillæg, netop om Gernika, om byens historie og Picassos billede! Artiklen inspirerede til at rejse dertil næste år. Hvor var det sidste hotel vi boede på dog også hyggeligt. Hilsen Marianne og Klaus
-
Camino de Santiago Francés
Eva og Bo BackhausenKære Virginia og Rasmus! Tak for en fantastisk ferie. Vi gik de 300 km uden en eneste vabel eller andre skavanker. Vi havde flot vejr hele vejen og overhovedet intet besvær med at komme op om morgenen for at komme ud at gå. Der blev meget trafikeret de sidste 100 km fra Sarria. Vi ville unde... Læs merer ingen omstændigheder have undværet de første 200 km med turen op over bjergene. Turen fra Vega de Valcarce til O Cebreiro vil vi foreslå bliver delt i 2 etaper. Hotellerne var gennemgående af en bedre kvalitet, end vi havde forventet. I Arzúa bandede vi lidt, da vi skulle en stor omvej ud af byen. Men hvor var det dog et helt vidunderligt sted, og bestemt omvejen værd. I skal også have ros for det lille fine hotel i Santiago. Der vil vi godt bo igen. Bagagetransporten fungerede helt perfekt. Vi viste jeres tur-materiale til mange, og alle var meget imponerede. Vi vil på det varmeste anbefale Spain is More til venner og bekendte. Med venlig hilsen Eva og Bo
-
Camino Francés (Burgos - Santiago)
Mette og Jens LauritzenSå nåede vi i mål, og er nu hjemme i DK, efter en fuldstændig fantastisk tur. Mange store oplevelser, forbandelser, tanker og hvad en Caminotur ellers består af. Vi har hele vejen igennem været meget imponerede over Spain is more. Fra den første kontakt, til det meget udførlige materiale I... Læs mere sendte til os inden turen. Det var med til at gøre forventningerne store, og gav et fantastisk overblik. Vi var løbende inde og se og læse om etaper, hoteller, mad, oplevelser osv. Det var super. Og så ikke mindst logistikken på turen. I havde fundet de mest fantastiske overnatningssteder, som vi - nogen af dem - måske ikke selv havde valgt var vi tilfældigt kommet forbi. Men alle var søde, vi boede, spiste og drak godt, og de vidste jo næsten ikke hvad de skulle gøre for at gøre det godt nok. Det var store oplevelser. Også transport af bagage som gik som et Schweizisk urværk. Vi så aldrig dem der transporterede kufferterne, men de var der hver gang. Der var som nævnt en enkelt overnatning som vi ikke var helt oppe og ringe over, og det var i Sarria, hvor sengen - og værelset - var for småt. Men skidt, vi havde det jo fint. Vi vil uden tvivl fortælle alle der påtænker at gå Caminoen om Spain is more, for I var alle helt fantastiske. Tak for en rigtig god oplevelse, og held og lykke fremover.
-
Camino de Santiago
Anders og OlavKære Spain is More, Anders og jeg har nu kikket fotos og læst notater fra vor Camino tur. Vi vil gerne sige Jer et stort tak for arrangementet. Alt gik helt planmæssigt, hele vejen. Hotellerne vi overnattet på var supre, transport, som aftalt og vor tur til Finistere det samme. Gode hilsner fr... Læs merea Anders og jeg. (søn og far)
Vores blog
Guide til San Sebastián
10 oplevelser og seværdigheder du ikke må gå glip af.
Din personlige rejseguide til Nordspanien
Sådan fungerer Spain is More’s digitale og trykte guidemateriale
Overvejer du at vandre eller cykle Caminoen?
Camino Lebaniego, Camino San Salvador, Camino dos Faros, Camino De Santiago con niños
